A fost descoperita cea mai mica galaxie din univers.

iss_galaxy_discovery_newAstronomii sustin ca nu au stiut de existenta ei pana acum datorita unei coincidente ciudate.

Mauna Kea, Hawaii. Cercetatorii de la unul din cele mai puternice telescoape din lume, au anuntat printr-o conferinta de presa ca au gasit cea mai mica galaxie din univers.

Aceasta are un diametru de circa 700 de kilometrii si contine circa 15 miliarde de stele de mici dimensiuni. Galaxia se afla la circa 20.000 km de planeta noastra.

Unul din astronomii care a facut descoperirea ne-a declarat: “Galaxia nu a putut fi oservata pana cum pentru ca se afla chiar in spatele Statiei Orbitale Internationale si asa cum stim, aceasta statie nu are geamuri decat spre planeta pamant deci astronautilor le-a fost imposibil sa o vada pana acum. Am putut surprinde imaginile cu aceasta galaxie, care schimba cu totul ce stiam despre univers, in momentul in care a trebuit sa facem cateva reparatii statiei orbitale si a fost necesara rotirea ei. Atunci astronautii ne-au informat in legatura cu locatia galaxiei si am putut-o oberva pentru prima oara.”