Astronomii români au descoperit o planetă pe care nu pot trăi maneliştii

planeta_manelisti_viata

Descoperirea a făcut înconjurul lumii într-un timp record şi astronomii cu siguranţă vor fi nominalizaţi la premiul Nobel pentru astro-fizică.

Bucureşti, România. Un grup de cercetători români în domeniul astro-fizicii a descoperit la circa 30 ani lumină depărtare, o planetă asemănătoare Pământului, cu caracteristici foarte speciale.

Planeta are de două ori masa planetei noastre şi gravitează în jurul unei stele duble. Cercetările românilor au dezvăluit un lucru foarte curios: pe această planetă viaţa maneliştilor ar fi imposibilă, în schimb, viaţa celorlalţi dintre noi ar fi perfect normală.

Unul din astro-fizicieni , Toni Grebal, face mai multe clarificări: ” Este vorba de o planetă miraculoasă deoarece aceasta permite viaţa tuturor oamenilor normali, dar nu şi a maneliştilor. Toate astea din cauza celor trei caracteristici speciale:

- pe această planetă nu se găseşte nici un metal preţios şi de aceea dezvoltarea armonioasă a unui manelist ar fi imposibilă fără aurul sau platina cu care să se împodobească;

- compoziţia chimică a atmosferei, precum şi presiunea atmosferică fac imposibile reverberaţiile şi ecourile pe care maneliştii le emit în timpul concertelor lor;

- gravitaţia planetei este de 4,5 ori mai mare decât pe Pământ şi de aceea nici o bancnotă nu poate sta lipită pe fruntea vreunui manelist mai mult de o miime de secundă.”