“I clicked the like button, because your comment is like stupid.”

facebook_like_dis_likeFacebook declară că o mare parte din like-uri sunt interpretate greşit de către utilizatori şi a făcut publice câteva date relevante în acest sens.

Sediul Facebook, Statele Unite. Reprezentanţii reţelei de socializare Facebook au dorit să facă săptămâna trecută câteva precizari cu privire la situaţia Like-urilor acordate anul trecut de membrii reţelei şi cum ar trebui să fie interpretate acestea.

Astfel, din totalul de 230 miliarde de like-uri oferite, aproximativ 67% au fost acordate datorită faptului că utilizatorii nu au putut să îşi exprime în alt mod dezacordul cu postările în cauză.

Facebook a anunţat totodată că acesta este un semn îngrijorător pentru companie şi că acum, mai mult ca niciodată este conştientă ca nu va trebui să instaleze un buton de dislike care să fie folosit de utilizatori, deoarece ar însemna transformarea reţelei din una socială într-una de ură.

Leave a Reply